Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenip öldü
BIST 100
13.681,35 -0,44%
DOLAR
46,1378 0,04%
EURO
53,2869 0,04%
GRAM ALTIN
6.182,95 -2,15%
FAİZ
43,69 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
95,51 -1,46%
BITCOIN
60.971,00 -1,84%
GBP/TRY
61,7589 0,02%
EUR/USD
1,1540 -0,03%
BRENT
92,89 1,57%
ÇEYREK ALTIN
10.109,12 -2,15%

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenip öldü

Hacı Baba LALE/YAHYALI (Kayseri), (DHA)- KAYSERİ’nin Yahyalı ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Fatma Aydın (75), hayatını kaybetti.

Olay, Yahyalı ilçesine bağlı Derebağ Mahallesi’nde meydana geldi. Fatma Aydın'ın evinde hareketsiz yattığını fark eden yakınları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. İhbar üzerine adrese jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde Aydın’ın hayatını kaybettiği belirlendi. İlk incelemede, Aydın'ın sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiği değerlendirildi. Aydın’ın cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için hastane morguna kaldırıldı.

Öte yandan Fatma Aydın’ın belirli aralıklarla çocuklarının yanında kaldığı, Kurban Bayramı için memleketi Yahyalı’daki evine geldiği öğrenildi. (DHA)

FOTOĞRAFLI

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.