Mısır Cumhurbaşkanı Sisi, Trump ile telefonda görüştü
BIST 100
13.702,63 0,06%
DOLAR
46,1024 0,10%
EURO
53,1113 0,04%
GRAM ALTIN
6.356,33 -0,82%
FAİZ
43,69 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
99,26 -1,11%
BITCOIN
63.123,00 2,06%
GBP/TRY
61,4799 0,01%
EUR/USD
1,1514 -0,07%
BRENT
97,00 4,20%
ÇEYREK ALTIN
10.392,59 -0,82%

Mısır Cumhurbaşkanı Sisi, Trump ile telefonda görüştü

MISIR, (DHA) - MISIR Cumhurbaşkanı Abdulfettah es-Sisi’nin, ABD Başkanı Donald Trump ile telefonda görüştüğü bildirildi.

Mısır Cumhurbaşkanlığı tarafından yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Abdulfettah es-Sisi’nin, ABD Başkanı Donald Trump ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde, Gazze’de sağlanan ve yürürlüğe girmesi beklenen ateşkes anlaşması dolayısıyla Trump'ın ‘Nobel Barış Ödülü'nü almayı hak ettiğini’ söylediği belirtildi.

Sisi'nin görüşmede, Gazze'de sağlanan ateşkes için gösterdiği çabalar nedeniyle Trump'ı tebrik ettiği, Trump’ın da elde edilen tarihi başarı ve Sisi ile dostluğundan memnuniyet duyduğu kaydedildi. Mısır Cumhurbaşkanı Sisi’nin, Gazze’deki ateşkes anlaşmasının tüm aşamalarıyla uygulanmasının önemini vurguladığı ve Trump'ı ateşkes anlaşmasının imzalanmasının ardından Mısır'da düzenlenecek kutlamalara katılmaya davet ettiği aktarıldı. Açıklamada, Trump’ın da Sisi'nin davetinden memnuniyet duyduğu ifade edildi.

Source link

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.