Batman'da belediye başkanının ağabeyi, evinde tabancayla vurulmuş halde bulundu
BIST 100
13.749,50 -0,80%
DOLAR
46,1174 0,04%
EURO
53,3730 0,33%
GRAM ALTIN
6.419,07 -0,01%
FAİZ
43,69 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
100,90 -0,21%
BITCOIN
61.990,00 -2,33%
GBP/TRY
61,8412 0,51%
EUR/USD
1,1566 0,28%
BRENT
91,02 -3,43%
ÇEYREK ALTIN
10.494,87 -0,01%
  • ANASAYFA
  • haberler
  • Batman'da belediye başkanının ağabeyi, evinde tabancayla vurulmuş halde bulundu

Batman'da belediye başkanının ağabeyi, evinde tabancayla vurulmuş halde bulundu

Bayram AYHAN/KOZLUK (Batman), (DHA)- BATMAN'ın Kozluk ilçesinde, Belediye Başkanı Mehmet Veysi Işık’ın ağabeyi Mehmet Salim Işık (66) evinde silahla vurulmuş halde bulundu. Hastaneye kaldırılan Işık, yapılan müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi.

Olay, saat 18.30 sıralarında Kozluk ilçesi Sağlık Mahallesi’ndeki iki katlı bir evde meydana geldi. Evin giriş katındaki daireden silah sesi duyan komşuların ihbarı üzerine, adrese sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Eve giren ekipler, Kozluk Belediye Başkanı Mehmet Veysi Işık’ın ağabeyi Mehmet Salim Işık’ı silahla vurulmuş halde ağır yaralı olarak buldu. Işık, ilk müdahalenin ardından Kozluk Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Işık, yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Cenaze otopsi için Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna götürülürken, Işık’ın tabancasını temizlerken kazara kendisini vurduğu iddia edildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (DHA)

FOTOĞRAFLI

Source link

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.